sobota 27. června 2015

Růžová a zelená strana věci - aneb Máme nového spolubydlícího! :-)

Občas se přihodí věci, které nikdo nečekal - obzvláště ne malý Sebastian, který loni neprozřetelně slíbil Meikovi, že zařídí, aby k nám mohl přijet mužný agent korejské NCIS, který by byl jeho strýčkem... Plukovník Park Su-won již si k nám poslal i svého Desert Eagla, aby se v naši zemi nemusel pohybovat zcela neozbrojen, a jeho příjezd byl odložen na dobu "až Sebastian našetří na letenku"...
Jenže! Mezitím do našich luhů a hájů zabloudilo malé korejské kotě, které se Sebastian bryskně rozhodl adoptovat - ovšem aniž by se předtím poradil s Meikou...
A zárodek konfliktu byl rázem na světě...

Meika: "Co to je?! Kde se tady vzal?! Ty bereš migranty na byt?! I když - vypadá, že je odjinud..."
Já: "Chovej se slušně! Neříká se co, ale kdo - je to náš nový spolubydlící. A jak jsi správně podotkl, je odjinud - z Asie."


Meika: "Nový spolubydlící?! A kde je můj strýček?! Tohle není plukovník Park Su-won! Ty jsi mi slíbil, že mi pořídíš strýčka! A místo toho dovlečeš tohle?! To je podlá zrada, Sebastiane!"
Já: ..... ehm ....
Růžové koťátko: "Já jsem Park Jineul - plukovník Park je můj strýček..."


Meika: "Cože?! Jak tvůj strýček?! To je můj strýček! Sebastiane - řekni něco! To přece nemůže být jeho strýček!!!! Vždyť se na něho podívej! Poslal si k nám bouchačku, přece!"
Jineul: "Poslal, já vím - a teď poslal mně... Za Sebastianem - o tobě nic neříkal..."
Já: "Nechte toho - je to můj strýček a hotovo. Jestli toho nenecháte, pojedu za ním do Koreje a vás tady nechám!"


Meika: "No to bys neudělal!"
Jineul: "Mně bys tady přece nenechal..."
Meika: "Slyšíš ho?! Tváří se jako Bambi, když ztratil mámu, a je málem větší než já! A to nemá boty!"


Jineul: "Sebastiane - nechtěl jsem nic říkat, ale ono odspodu zebe..."
Meika: "Na moje boty se ani nedívej! Strýčka a ještě boty?! To je vrchol..."
Já: "Neboj, něco vymyslíme... On Sia boty v podstatě nepotřebuje..."
Jineul: " 'kuju!"

Meika: "Nech toho - takovýhle oči na Sebastiana dělat nebudeš! Když opominu, jak vypadáš - jsi vůbec vegan?!"


Jineul: " Nevím ...Co to je? Sexuální orientace?"


Meika: "Co to meleš? Kde proboha žiješ? To v tý svý růžový makovici vůbec nic nemáš?! A chceš mi nakecat, že plukovník Park je tvůj strýček?! Co by s tebou asi tak dělal?!"


Jineul: "To je ale hodně smutný, když to nevíš... To je pak jasný, kdo je plukovníkův Mazlíček... A moc tady nemáchej těma rukama..."


Meika: "Nebo co?!"
Jineul: "Chceš to vidět?"


Drobný zásah Sebastiana, aby nedošlo na "pojď ven na férovku, vole!" :-)

Meika: "Sebastiane, vážně - to jako fakt? To nemůže být pravda..."
Jineul: (v duchu) "Tak se mi zdá, že je tady někdo kapánek na hlavu..."


 "Tohle bude ještě těžký..."


Meika: grrrrr
Jineul: grrrrr


Jineul: (v duchu) Já na to přijdu, jak na tebe...


... a pak se těš! Muahaha...!


 Meika: (v duchu) Budu muset něco vymyslet... Ale co?

 ...


Po chvíli:
Jineul: "Ahoj... Povíš mi, co je to ten vegan?"


Meika: "Nedolejzej!"


 Jineul: "Ale mně by to zajímalo..."


Meika: "Vážně? Neříkáš to jenom tak?"
Jineul: "Ty se vážně musíš ještě hodně učit..."


 * Ale proto jsem tady, že?* :-)


Meika:"Co tohle jako mělo znamenat?!"


Po tomto seznámení každý ze zúčastněných obsadil svůj konec poličky, kde se opevnil. Jak by řekl plukovník Park Su-won: "Zavládlo ozbrojené příměří..."

Meikova strana:


Plyšová strana (Jineulova):


Uprostřed se nachází demilitarizovaná zóna :-)
Pověřený vyjednavač: Sebastian
O dalším průběhu konfliktu vás budeme informovat...
:-)

P.S.:Možno též uzavírat sázky na vítěznou stranu... :-)

10 komentářů:

  1. Hele, já si zatím myslím, že vegani a vegetariáni jsou na hlavu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkat před Meikou! :-D
      Ale do Pardubic jede Mazlíček Jineul, takže atmosféra bude nekonfliktní :-D

      Vymazat
  2. Jé, tak takhle jsem se už dlouho nenasmála. :D
    A teda, vsadila bych si na Meiku, ale předpokládám, že mazlíček má nějaké esa v rukávu,...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pochvalu :-) Sázku samozřejmě zaznamenávám a uvidí se... Já jen doufám, že se oba nespiknou proti mně :-)

      Vymazat
  3. Je mi Meiky trochu líto. Zažil citový otřes. Kdyby mi domů nakráčel někdo, kdo by tvrdil, že je Bernadovo zvířátko... tak ho vemu po hlavě pánví. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otřes zažil - ale měl se chovat slušně a napřed se zeptat co a jak :-) Kupříkladu se vůbec nezajímal, kde se Jineul u plukovníka vzal... a proč ho poslal k nám :-)
      A jak jsem již podotkl - a vůbec, je to MŮJ strýček! :-D

      Vymazat
    2. To je jako když se dva psi štěkaj kvůli hračce. Stejně všechny hračky patřej páníčkovi. :-) Ale je fakt, že i mě by zajímalo, jak to teda s tím plyšáčkem je a proč skončil tady.

      Vymazat
    3. Snad brzy nastane konstelace, kdy se dozvíme...

      Vymazat
  4. Já nevím, ale mě k vám song neboli Park Jineul, tak jak je prostě nesedí... to bude asi tou image :\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ho tak prozatím máme rádi - ale uvidíme, jak se bude vyvíjet...

      Vymazat